Fylkesårsmøte 2017

Helgen 18. og 19. mars ble fylkesårsmøtet i Møre og Romsdal Arbeiderparti arrangert på Quality Hotel Alexandra i Molde.

Delegasjonen fra Molde Arbeiderparti bestod av Thorbjørn Myhre, Hege Merethe Gagnat, Morten Lunde, Kristin Støre, Erling Thoresen-Vestre, Hege Karina Bøe, Einar Hernborg, Anne Brekke, Frank Ove Sæther og Rikke Løvik (AUF). I tillegg deltok også Sidsel Rykhus, siden hun satt i fylkesstyret og Ottar Befring som er leder av fylketpartiets kontrollkomite. Stortingsrepresentant Else May Botten deltok også.

Lørdag var det partiets nestleder Hadja Tajik som innledet til den generelle debatten. Under selve debatten var Einar, Hege Karina, Emilie (nestleder i Molde AUF), Hege Merethe, Erling og Sidsel på talerstolen og holdt svært gode innlegg. Einars innlegg om at pappapermen må økes førte til direkte vedtak, mens Hege Karinas innlegg om likestilling og Hege Merethes innlegg om kulturbygg ble sendt over til redaksjonskomiteen for videre behandling. Disse kom tilbake til årsmøte på søndagen og førte til vedtak. Molde Arbeiderparti var godt synlig og ble godt representert.

Til innkomne saker hadde Molde Arbeiderparti ikke noen saker.

Sidsel Rykhus tok ikke gjenvalg til fylkesstyret og ble takket for sin innsats på slutten av møte. Nå skal vi alle ut å drive valgkamp. Vi skal ha 3 på Stortinget fra Møre og Romsdal og Alle skal med. 🌹

Representanter fra Molde Arbeiderparti på talerstolen